The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Everything else you can poke a stick at. And then some.
User avatar
nonchalant obsession
WTF!'s Biggest Blasphemer. Apparently.
Posts: 7232
Joined: Sat May 09, 2009 4:43 am

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby nonchalant obsession » Sat Dec 19, 2009 7:44 am

Nancy, is this kinda what you had in mind?

Image

Just remember if you go this route, no condoms allowed. :wink:
Image..Image..Image

User avatar
nonchalant obsession
WTF!'s Biggest Blasphemer. Apparently.
Posts: 7232
Joined: Sat May 09, 2009 4:43 am

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby nonchalant obsession » Sat Dec 19, 2009 8:08 am

Well, I can't find any dress to rival Faith's zebra-mermaid masterpiece. :prayer: But I did stumble upon this hairstyle. :lol:

Image :D
Image..Image..Image

User avatar
Red
Getting lewd with the food
Posts: 2190
Joined: Sun Aug 30, 2009 6:27 am

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby Red » Sat Dec 19, 2009 8:23 am

Sheepman and rhinohair have me :rolls: You ladies are too funny! Nonch bravo on that zebra dress with honeybear accessory! I'm bummed that 4 others already ordered that red dress. Maybe we could all get it in different colors and represent Jem's Crab Shack in full force. :lol:

User avatar
Venus
She did indeed have the time of her life
Posts: 6133
Joined: Sat Mar 14, 2009 10:07 pm

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby Venus » Sat Dec 19, 2009 3:54 pm

:roll2: :rolls: :rotfl:
WOW! All of the outfits (& hairstyle) are absolutely hilarious! Thank you so much for the laughs, ladies! Ah man, I need to look for the perfect dress, pronto. I can't be upstaged as the host of the awards! :lol:
For the latest Bret & Jemaine related news updates:
'Like' What The Folk! on Facebook
&
Follow What The Folk! on Twitter

User avatar
Faith
A pastry chef and a sniper
Posts: 3543
Joined: Sat May 30, 2009 4:01 pm

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby Faith » Sat Dec 19, 2009 4:19 pm

nonchalant obsession wrote:Oh I am so jealous of you in that dress. (accidentally steps on Faith's train, ripping the back open to reveal her "I :heart: Jemaine" tattoo on her ass) :twisted: :halo:



How did you know?!?!? :shock: :worry: :lol:

User avatar
Gracie
Registered Rhymnecologist
Posts: 331
Joined: Fri Aug 07, 2009 1:26 pm

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby Gracie » Sat Dec 19, 2009 5:09 pm

Mine:

Image


Who knew googling baguette dress would actually work? :D
La La La La


This is outrageous, this is contagious...So...futile.

User avatar
Venus
She did indeed have the time of her life
Posts: 6133
Joined: Sat Mar 14, 2009 10:07 pm

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby Venus » Sat Dec 19, 2009 5:30 pm

Haha! :clap: Excellent choice, Gracie! :lol:

I take great pride in my hair so I'm considering a few hairstyles.

Since the boys seem to be into guitar shaped things these days:
Image


In honour of Jemaine's lips. Not sure about the multiple glasses though.
Image

They're not a bit too much, right? Nah, I didn't think so. ;)

As for my outfit, I'll be wearing many dresses throughout the evening. I may consider this Mermaid dress:
Image

To show appreciation of our fave NZers:
Image

Or maybe I should wear a sheep-inspired dress and bring an authentic NZ sheep with me :lol:
Image
For the latest Bret & Jemaine related news updates:
'Like' What The Folk! on Facebook
&
Follow What The Folk! on Twitter

User avatar
Faith
A pastry chef and a sniper
Posts: 3543
Joined: Sat May 30, 2009 4:01 pm

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby Faith » Sat Dec 19, 2009 5:46 pm

Gracie wrote:Who knew googling baguette dress would actually work? :D


Baguette! :clap:
I'm always amazed at what you can find on google.

Venus- Is that Gary, NZ's most famous sheep?

Plastic cup dress. :D
Image
Recycling is very important.

User avatar
Venus
She did indeed have the time of her life
Posts: 6133
Joined: Sat Mar 14, 2009 10:07 pm

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby Venus » Sat Dec 19, 2009 7:37 pm

Indeed, recycling is very important. Jemaine taught us well ;)

I have no idea if that is Gary or not, Faith. :lol:
For the latest Bret & Jemaine related news updates:
'Like' What The Folk! on Facebook
&
Follow What The Folk! on Twitter

User avatar
Faith
A pastry chef and a sniper
Posts: 3543
Joined: Sat May 30, 2009 4:01 pm

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby Faith » Sat Dec 19, 2009 9:15 pm

Too risque for an awards show?

Image

User avatar
Red
Getting lewd with the food
Posts: 2190
Joined: Sun Aug 30, 2009 6:27 am

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby Red » Sat Dec 19, 2009 10:39 pm

No, Faith, its perfect! Just freaky enough to get some attention. :lol:

I was considering this dress:

e4851b57e89437d692ad31bc06977601-orig.jpg




But then I saw this saucy ananas dress.

6036-Adult-Sexy-Pineapple-Dress-Costume-main.jpg


Decisions. Decisions. :hrm:

User avatar
Faith
A pastry chef and a sniper
Posts: 3543
Joined: Sat May 30, 2009 4:01 pm

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby Faith » Sat Dec 19, 2009 10:42 pm

Definitely the ananas dress. The first one is a bit too freaky for me. :que:

User avatar
Faith
A pastry chef and a sniper
Posts: 3543
Joined: Sat May 30, 2009 4:01 pm

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby Faith » Sat Dec 19, 2009 10:52 pm

Image

I like this one. :D

User avatar
Red
Getting lewd with the food
Posts: 2190
Joined: Sun Aug 30, 2009 6:27 am

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby Red » Sat Dec 19, 2009 10:55 pm

Yes! But maybe you could have them make it using Jem sock monkeys instead?
Image




Oooo! Cupcakes! :tonqe:

cupcake-dress.jpg




This one may be a healthier alternative though.

salad-dress.jpg

User avatar
Faith
A pastry chef and a sniper
Posts: 3543
Joined: Sat May 30, 2009 4:01 pm

Re: The 2009 WTF! Forum Awards- Submit your nominations!

Postby Faith » Sat Dec 19, 2009 11:00 pm

Too cute. It would definitely have to be altered using the J sock monkeys. ;)

Here's the problems with the cupcake dress. 1. How do you walk in it? and 2. If you do wear it, you'll have a hard time keeping people from eating off of your skirt. :lol:

Hey, it's that guy from Project Runway! Can't remember his name...


Return to “Off topic rambles”



Who is online

Users browsing this forum: Baidu [Spider] and 11 guests

cron