Theme: Come Back

Share a kebab or a cab. Pull your sexy dance moves or sing about your day. Wear your beard scruffy or your chops huge. Bretero or Jemainiac, we're mixing it all up here. Also Your Stuff now incorporated here.
User avatar
nonchalant obsession
WTF!'s Biggest Blasphemer. Apparently.
Posts: 7232
Joined: Sat May 09, 2009 4:43 am

Re: Theme: Come Back

Postby nonchalant obsession » Mon Nov 08, 2010 6:30 pm

Image
Image..Image..Image

User avatar
mockingbird
Thinks it's hot the way he looks left a lot
Posts: 5344
Joined: Fri Dec 12, 2008 4:35 am

Re: Theme: Come Back

Postby mockingbird » Mon Nov 08, 2010 7:29 pm

:thumb: Nice one.

Image

Image

User avatar
mockingbird
Thinks it's hot the way he looks left a lot
Posts: 5344
Joined: Fri Dec 12, 2008 4:35 am

Re: Theme: Come Back

Postby mockingbird » Tue Nov 09, 2010 4:17 am

Image

Did we do this one already? :hrm:

User avatar
nonchalant obsession
WTF!'s Biggest Blasphemer. Apparently.
Posts: 7232
Joined: Sat May 09, 2009 4:43 am

Re: Theme: Come Back

Postby nonchalant obsession » Tue Nov 09, 2010 3:34 pm

mockingbird wrote:Image

Excellent! :thumb: I've not seen this photo before. The pic is at a strange angle. Probably taken by a phone or camera held high in the air? That's not Bret in white, whoever his is...he looks taller than J. Probably just a random tall guy in line for whatever Jemaine is about to buy. What's this from? Is it the flea market?
Image..Image..Image

User avatar
SheWolf
Boom King!
Posts: 7224
Joined: Thu Jan 31, 2008 6:24 pm

Re: Theme: Come Back

Postby SheWolf » Tue Nov 09, 2010 3:38 pm

It's from the Brooklyn flea, he's ordering papusas.
90% evil
ImageImage

User avatar
nonchalant obsession
WTF!'s Biggest Blasphemer. Apparently.
Posts: 7232
Joined: Sat May 09, 2009 4:43 am

Re: Theme: Come Back

Postby nonchalant obsession » Tue Nov 09, 2010 3:53 pm

Mmmmm I've never had a papusa. Any good? Nice Speedo's, Jemaine! :lol:

Image

Image

Image

Image
Image..Image..Image

User avatar
SheWolf
Boom King!
Posts: 7224
Joined: Thu Jan 31, 2008 6:24 pm

Re: Theme: Come Back

Postby SheWolf » Tue Nov 09, 2010 4:17 pm

Oops pupusas - never had them, though my El Salvadoran friend keeps telling me she'll make me some.
90% evil
ImageImage

User avatar
LauraK
Boom King!
Posts: 8919
Joined: Tue Mar 17, 2009 6:02 am

Re: Theme: Come Back

Postby LauraK » Wed Nov 10, 2010 3:02 am

Don't remember whether this has been here yet....
ImageImage
Friends are the family you choose for yourself.Image

User avatar
nonchalant obsession
WTF!'s Biggest Blasphemer. Apparently.
Posts: 7232
Joined: Sat May 09, 2009 4:43 am

Re: Theme: Come Back

Postby nonchalant obsession » Wed Nov 10, 2010 5:44 pm

That is such a great shot of them, and the vast expanse that is Big J's shoulders.

Image

Image

Image :heart:
Image..Image..Image

User avatar
nonchalant obsession
WTF!'s Biggest Blasphemer. Apparently.
Posts: 7232
Joined: Sat May 09, 2009 4:43 am

Re: Theme: Come Back

Postby nonchalant obsession » Fri Nov 12, 2010 3:21 am

Bret certainly looks like he's having boom while he booms the boom. :lol: :heart:

Image

Image

Image

Image
Image..Image..Image

User avatar
Venus
She did indeed have the time of her life
Posts: 6133
Joined: Sat Mar 14, 2009 10:07 pm

Re: Theme: Come Back

Postby Venus » Fri Nov 12, 2010 3:25 am

:lol: Great pics!
Image
Image
For the latest Bret & Jemaine related news updates:
'Like' What The Folk! on Facebook
&
Follow What The Folk! on Twitter

User avatar
nonchalant obsession
WTF!'s Biggest Blasphemer. Apparently.
Posts: 7232
Joined: Sat May 09, 2009 4:43 am

Re: Theme: Come Back

Postby nonchalant obsession » Fri Nov 12, 2010 3:30 am

:D I think my favorite thing about the theme threads is having everyone dig out pics that would never otherwise get posted. I've not seen either of those, Venus! Boy...Jemaine wears some odd/different shoes, doesn't he? :) Someday, we'll have to have a shoe smackdown. I think Bret has about three pair. :lol:
Image..Image..Image

User avatar
SheWolf
Boom King!
Posts: 7224
Joined: Thu Jan 31, 2008 6:24 pm

Re: Theme: Come Back

Postby SheWolf » Fri Nov 12, 2010 3:09 pm

I like J from behind. :twisted:
90% evil
ImageImage

User avatar
Venus
She did indeed have the time of her life
Posts: 6133
Joined: Sat Mar 14, 2009 10:07 pm

Re: Theme: Come Back

Postby Venus » Fri Nov 12, 2010 5:30 pm

nonchalant obsession wrote::D I think my favorite thing about the theme threads is having everyone dig out pics that would never otherwise get posted. I've not seen either of those, Venus! Boy...Jemaine wears some odd/different shoes, doesn't he? :) Someday, we'll have to have a shoe smackdown. I think Bret has about three pair. :lol:


:nod: It's always cool to come across new photos through these kinda threads. :thumb: Yeah It's interesting looking at their shoes, a smackdown someday would be good. 8)

Image
For the latest Bret & Jemaine related news updates:
'Like' What The Folk! on Facebook
&
Follow What The Folk! on Twitter

User avatar
nonchalant obsession
WTF!'s Biggest Blasphemer. Apparently.
Posts: 7232
Joined: Sat May 09, 2009 4:43 am

Re: Theme: Come Back

Postby nonchalant obsession » Sat Nov 13, 2010 10:33 pm

Cool shot, Venus. Is that B or J's car?

This pic made me laugh! It's the front of the 'back' photo. See the photographer on the stage? Gee, Bret. Don't get too excited there. :lol:

Image


SheWolf wrote:I like J from behind. :twisted:


Yes, he certainly cuts a fine figure. Those shoulders....look at the muscles in his back...perfect V line down to that fine behind....damn. :tonqe:

Image
Image..Image..Image


Return to “Fun & Games & Bret & Jemaine”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron