Page 3 of 7

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 11:12 am
by rachel
Thank you so much for that video, brilliant version.

The zooming in, Bret going through her bag and get Nigel's as well :clap:

finger's crossed for m&g at the other shows.

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 2:06 pm
by Amanda
I'm glad you all like it :D I had the best time recording it :snakeman: THIS is the link in case you would want to download the original file :D

I put a couple of pictures up on flickr.. more will come up when i have more time :D

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 2:45 pm
by Venus
Thanks so much, Amanda! :hug: I really hope you get a chance to meet the guys after tonight's and tomorrow's shows!

So this is what they were up to after last night's show:

Image
Me and Jemaine from Flight of the Conchords backstage after their gig, which was AWESOME btw! Such a nice guy!

Source


Image
We took Arj and Jemaine to a placed called Verkstedet in Oslo. Flight of the Conchords!

Source

Image
Me and Bret from Flight of the Conchords after the show! MAN OH MAN he's awesome! #FOTC

Source

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 2:47 pm
by SheWolf
awww that ain't right

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 3:42 pm
by nonchalant obsession
Venus wrote:Image
Me and Bret from Flight of the Conchords after the show! MAN OH MAN he's awesome! #FOTC

Source

I adore this photo...look at Nigel and J in the mirror! :lol:

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 3:46 pm
by nonchalant obsession
Amanda, that video is perfection! :shock: :prayer: I can't get megaupload to work though, it says file is unavailable. :dunno:

I wish those boys would have invited you backstage, girl. How many were waiting? Is there a linky to your flickr? :eyelashes:

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 3:49 pm
by LauraK
Yes, what's the story behind that? Did they win a contest? "Enter to win! Take FOTC out after their show!" Lucky peeps.... :D

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 3:53 pm
by Venus
Yeah I love the way you can see Nigel and Jemaine in the mirror in that picture. Look at J's smile. :D

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 4:21 pm
by Amanda
There was 8 of us waiting..which soon turned into 5. Apparently the theatre staff were the ones who got to hang out with them afterwards. It all adds up now :( when i asked and they pointed us to the wrong stage door..Boo!

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 5:07 pm
by Hurricane
I'm sooo sorry for you Amanda, waiting for so long, and apparently you didn't have a fighting chance to begin with... :goodman:
I was there too, but I didn't wait after, cause I went with a friend, and somehow along the way :hrm: it turned into a date, kinda... So I felt like I couldn't ask him to wait with me, so that I could meet Jemaine... :P

Arj was great, and the guys were amazing! :D I decided not to get any video, cause I wanted to concentrate on the show, but at the end of Boom, I just couldn't help myself... :drool: :lol:
I sat 2nd row, Bret side, so I got some really great shots of B, and fewer great shots of J... But I could've sworn that Jemaine and I had quite a few "moments" where he was looking directly at me :P :love:

I'm gonna make a photobucket- or flicker-thingy, if I can figure out how :whistle: :rolleyes: and post the link here soon, I promise!

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 5:14 pm
by Amanda
Aww! You and i must've been sitting pretty close then! I was on the 3rd row Bret side!! And YES Jemaine looks at you in the eye while he sings and NO you don't want your first date with someone to have you meeting Jemaine..if only for the poor guy's sake :lol: unless..your date IS Jemaine :love:

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 5:16 pm
by Amanda
Looking fwd to seeing your pics!! :D tonight i'll be flying solo :O the only WTF representative at the show!

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 5:32 pm
by Hurricane
Well, my "date" and I have ancient history (a couple of years ago...), and things have never worked out for us, for one reason or another, so I thought this was just gonna be a "friend-thing", but alas... The feelings are there, but we live in different cities, and things are complicated, but still, I had to prioritize(sp?)... And he saw me PRETTY flustered and stressed before the show, and thought it was funny, but making him wait with me for three(!) hours would've been pushing it a bit too far, I think... :P
Oh my, think about it, think think about it, your date being Jemaine! :thud: :love:
Fingers crossed for a m&g tonight, Amanda! :D

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 5:38 pm
by Hurricane
Oh, and while Bret was going through that girl's handbag, it seemed like a pretty long time before he finally found the camera, and I was thinking "Oh for heaven's sake, she doesn't even have a camera!?" :lol:

Re: Oslo, Norway - May 22 - Tour stop #15

Posted: Sun May 23, 2010 5:41 pm
by Amanda
I had the camera in my hands the WHOLE time! Redily available. :nod: